Activitats realitzades l'any 08

El passat dia 27 de desembre a la nit, vam realitzar l'últim sopar de l'any amb tots els socis de l'entitat al Restaurant de "Les Piscines" de l'Aleixar. El sopar va ser un èxit i a les 12 de la nit vam anar a cagar el tió a la Plaça de la Vila. Tot seguit els quintos van sortir pel poble a realitzar la tradicional Nit de les Turutes.

El dia 14 de desembre, la Colla de Joves de l'Aleixar va ser l'encarregada d'organitzar l'acte de la Marató de TV3 a l'Aleixar. L'espctacle d'aquesta ny consistia en un musical "Operació Nap!" que arribava a l'aleixar, amb el qual, socis de l'entitat, algunes Mares dels nens de l'AMPA i nens petits del poble hi van participar. En aquest acte, la sala es va tornar a quedar petita per la quantitat de gent, tant del poble com d'altres pobles, que va venir a veure l'espectacle. Aquest any s'han reunit 2.800 € i s'ha demostrat que l'ALEIXAR ÉS PETITA PERÒ SOLIDÀRIA!

El dia 8 de desembre, aprofitant el pont vam anar a buscar el pi de Nadal. Aquest any, al ser el del nostre 15é aniversari, voliem un pi ben gran (potser massa) per celebrar-ho amb tota la gent del poble. Tot i les grans dificultats que vam tenir per plantar-l'ho, al final, i al cap de no se quants intents i vam aconseguir i ja adorna la Plaça de la Vila durants aquests dies de Nadal.

I despres de tot l'any esperant aquestes dates, per fi van arribar les Jornades del 15é aniversari. Aquestes van ser un èxit i nosaltres ens sentim molt orgullosos de com van transcorrer. En l'enllaç següent podreu trobar les activitats que van realitzar.

El dia 7 de novembre, com a acte de la Festa Major de Sant Martí 2008, a la Sala de la Societat va venir la Orquestra Gira-Sol. La sala es va tornar a quedar petita com ja va sent habitual en els concerts organitzats per nosaltres. Com a novetat podem destacar el naixement del Napet que ens anirà acompanyant en els darrers concerts que anem celebrant.

Aquest diumenge dia 28 de setembre, la Colla de Joves de l'Aleixar va col·laborar amb la Festa de la Gent Gran que organitzaven l'Associació de Dones de l'Aleixar. El que vam fer va ser 3/4 d'hora d'actuació amb teatres, i playbacks que van fer riure a la gran quantitat d'assistents que hi havia a la Sala.

Per tal d’acomiadar l'estiu i tornar a unir a tots els socis, vam organitzar un sopar d'estiu a Sant Blai. De sopar vam fer una mica de pica-pica al començar i desprès una carnada. Al sopar i vam ser gairebé tots els socis i va ser un èxit. I ara que ja s'ha acabat l'estiu toca tornar a posar-se les piles i tornar a pensar i organitzar activitats perquè tothom en gaudeixi.

El diumenge dia 10 d'agost vam anar d’excursió!! Com ja feia temps que volíem fer una sortida, per fi ens vam decidir i una trentena de socis vam anar al niu de l'àguila d'Alcover. Encara que l'hora de sortida es va anar retrassant, al final i vam arribar. Allí ens vam banyar, saltar i vam gaudir del paisatge i la natura que en el fons es el que es busca en una sortida d’aquest tipus.

El diumenge 27 de juliol, la Colla de Joves de l'Aleixar va organitzar el Mulla't per l’esclerosi múltiple. Alguns socis de l'entitat van anar a la piscina del poble amb material per a vendre i recollir diners per aquest acte. La gent va fer piscines per col·laborar i de cara a l'any vinent esperem que encara més gent i participi.

Aquest any les
24 hores de futbol sala a l'Aleixar, han passat a la història per ser les primeres, des de fa 15 anys, a ser retrassàdes. La puja que va caure el dissabte dia 12 de juliol va fer impossible que es realitzés aquell cap de setmana, i ens vam veure obligats a retrassar-ho al divendres i dissabte següent. Aquest fet no va implicar que tot sortís molt bé i que la gent del poble s'aplegués a la nova pista poliesportiva.

Com ja es tradició des de fa molts anys, els petits i joves del poble, organitzats per la colla de joves van a buscar a buscar la Flama del Canigó. Aquest acte consisteix ha anar fins a Reus fent xivarri i agafar la Flama, des de fa dos anys aquesta flama és l'encarregada d'encendre una traca al sopar popular organitzat per "La Societat".

El dissabte dia 26 d'Abril, tots els socis vam anar a
sopar a Ca l'Antolin de Les Borges del Camp per tal d'unir-nos tots els socis i que els nous socis s'integrin amb l'altre gent. El sopar va ser un èxit i ara a treballar perquè totes les activitats surtin perfectes.

El diumenge dia 9 de març, es va realitzar una
plantada de pins a camp de tir (antic abocador municipal) . Aquesta activitat, que portàvem ja casi un any planejant, i que s'anava retrassant per diversos motius, va donar la casualitat de coincidir amb el dia de les eleccions generals. Es van reunir a una setantena de persones que un cop plantat el seu pi va poder esmorzar amb la gent que s'havia arribat fins allí. Esperem que l'any vinent vingui més gent i ajudem entre tots a fer del paisatge de l'Aleixar més bonic.

Aquest any, la Colla de Joves, a causa d'una sèrie de motius, ha organitzat l'esquiada popular que cada any s'organitzava a l'Aleixar. Molta gent jove de l'Aleixar té aquesta afició per l'esquí i quan ens en vam assabentar que el consell no l'organitzava, nosaltres no vam dubtar ni un moment i ens vam posar per feina per organitzar-la. Aquest any hem anat a Grandvalira els dies 22, 23 i 24 de febrer i la sortida va ser un èxit. Molt bon temps, bones pistes i l'hotel amb una molt bona situació. Ja estem esperant la de l’any vinent!

El dissabte dia 16 de febrer, hem realitzat la Festa del Confeti, aquest any amenitzxda per la famosa Orquestra Gira-Sol!! L'activitat ha estat un èxit, la sala va tornar a quedar petita un altre cop. A la sala hi havia més de 400 persones, tant del poble com de tots els pobles dels voltants (Reus, Maspujols, Vilaplana, Les Borges, Montbrió, ...). En defnitiva, la segona activitat d'aquest 15è aniversari ha estat un gran èxit i esperem que la resta segueixin el mateix camí!

La Colla de Joves de l'Aleixar en motiu de la Festa Major de Sant Blai 2008, ha organitzat per la nit de divendres dia 1 de febrer un Conta Contes per adults a càrrec de la Rat Cebrian i el Carles Alcoy. L’entrada era gratuïta i anava dirigit a totes les persones, una mica grans, tant del mateix poble com dels pobles del voltants. L’activitat era innovadora i la gent ha sortit molt contenta desprès de passar una bona estona rient.

Aquest any la Colla de Joves ha ajudat a ses majestats els reis mags d’orient a que puguin fer arribar, a tots els nens de l’Aleixar, el seu regal. Aquest acte conté la sortida des de l’ermita de sant Blai com cada any, la cavalcada pels carrers del poble, l’adoració al nen Jesús a d’interior de l’església, una xerrada per part dels tres reis a la Casa de la Vila i per acabar l’acte, l’entrega de regals a tots els nens a la sala de la Societat!!

Peres i Pomes ha dit...

ho sentim molt no haver pogut baixar... es que mos va agafar una mica de perritis per baixar i la ressaca, i los examens i tal qual.
Total que al final mos van trucar per anar a escalar lo dumenge al matí ja vam tenir l'excusa perfecta per no baixa...

Aquí vos dixem lo link del vidio del youtube per si voleu veure l'escalada:

salut i no patigueu que a la pròxima no faltem!!