Activitats realitzades l'any 09

10. SOPAR DE SOCIS A L'ERMITA DE SANT BLAI

El 29 d'agost vam fer el típic sopar de final d'estiu a l'ermita del nostre poble, vam ser quasi una cinquantena de joves que ens vam ajuntar per passar una agradable estona en un ambient molt acollidor.

El menú del sopar va ser una mica d'aperitiu, pa amb tomàquet i embotit, carn i postres. Aquest any vam tenir millor temps que l'any passat ja que s'hi estava molt bé. Després del sopar vam fer sobretaula i poc a poc van anar marxant les colles més petites, al final vam recollir i vam tirar cap al poble.

9. MULLA'T PER L'ESCLEROSI MÚLTIPLE

Com cada any hi ha un diumenge a l'estiu que la gent ve a nedar a la piscina municipal per recaptar diners per la Fundació Esclerosi Múltiple. El passat 23 d'agost va ser el dia en què els membres de la CJA vam estar venent els productes dels Mulla't, apuntant el número de piscines i els metres que nedava cadascú i donant-los els certificats corresponents.

L'èxit de participació va ser superior al de l'any passat, una major difusió sumada d'una major concienciació van ser els motius. Al migdia ja havien nedat unes desenes de persones i ja s'havien acabat els productes (per petició popular intentarem que l'any vinent en portin en més quatitat). Per la tarda hi van assistir la resta de gent.

Des de la CJA vam fer grups i cada grup li tocava un torn d'una hora. D'aquesta manera la gent no es cansava d'estar allí, ja que altres anys era un grup que hi estava tot el dia. AL migdia vam fer una parada per anar a dinar.

Esperem que el pròxim any s'animi a participar encara més gent per poder contribuir en la causa!

8. FESTA D'ESTIU 2009.

El dia 1 d'agost va tenir lloc la festa d'estiu 2009 al pati de les escoles. La fest la muntàvem la CJA, la Societat Recreativa "La Unió" i amb la col·laboració de la Casa de la Vila. Els artistes invitats eren el Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries en primer lloc, després Skatacrak i per finalitzar djs.

Vam tenir la mala sort que normalment ens acompanya i la pluja va fer acte de presència, mullant els equips de so. Al final vam poder solucionar-ho fent-los tocar amb una potència de so més baixa i a peu de públic. El concert d'Skatacrak es va haver d'anul·lar. Els djs van posar la resta de música. La gent del poble va assistir en massa al concert.

El concert va coincidir amb l'aplec organitzat per l'EIC el mateix cap de setmana, fet que va portar encara més gent. Per tant, va ser tot un èxit.

7. XVI TORNEIG MASCULÍ DE 24 HORES DE FUTBOL SALA.

El cap de setmana de l'11 i 12 de juliol vam organitzar el 16è torneig de futbol sala masculí a l'Aleixar. Com cada any hi ha gran quantitat d'equips que volen apuntar-s'hi però són els 16 equips que primer s'apunten els que poden disputar el torneig, amb reserva especial dels 4 primers classificats de l'any anterior que passen a ser els caps de sèrie del següent any.

Aquest any també vam tenir uns quants núvols que amenaçaven amb portar-nos pluja però es va aguantar i vam poder disputar tots els partits sense problemes.

Com és habitual també vam fer servei de bar i cuina, amb l'alicient afegit que el dissabte a la nit hi havia la possibilitat de sopar paella ja que l'Enric Martí en va fer una que va quedar molt bona.

El torneig va anar amb total normalitat i el guanyador de la final entre Riudecanyes i Alforja va ser aquest últim.

Recordar que la majoria d'entitats del poble van participar en les copes dels equips participants que es van lliurar al finalitzar el torneig.

6. CONCERT I PARTIT DE FUTBOL DE LA FESTA MAJOR DE LA SANTÍSSIMA TRINITAT.

La Festa Major de la Santíssima Trinitat va ser del 5 al 9 de juny. La CJA hi va col·laborar, juntament amb moltes altres entitats del poble, per a organitzar una festa més dinàmica i variada.

El divendres a la nit vam organitzar el clàssic concert de Festa Major, amb l'Orquestra Mitjanit i el Dj Popet. La festa havia de tenir lloc al pati de les Escoles però altre cop vam haver de patir les conseqüències de la pluja i al final es va fer a la Sala de la Societat, al Casal Josep Guardiola. Va ser tot un èxit d'assistència.

A més, també vam organitzar un partit de futbol 11 al camp de Sant Antoni. Abans l'havíem preparat amb l'ajuda de l'Ajuntament per a jugar-hi i semblava que l'estrenéssim. Aquest acte va ser per recordar els partits que es jugaven els diumenges de festa major. Els més veterans i els més joves ens vam enfrontar, els primers anaven amb samarretes noves i nosaltres amb les samarretes blaugranes d'abans. Va venir molta gent de públic i ens ho vam passar pipa. El resultat que era el que menys importava va ser de 4-1 a favor dels joves. Esperem repetir-ho l'any vinent!!

5. SOPAR DE SOCIS AL RESTAURANT L'ALAMEDA.

El passat dissabte 2 de maig vam organitzar el primer sopar de socis de l'any. El sopar va estar precedit pel partit de futbol entre el Reial Madrid i el FC Barcelona on s'hi jugaven el desenllaç de la lliga, el partit va ser molt emocionant i el resultat va ser de 2-6 favorable al Barça. Després vam anar al restaurant l'Alameda on vam poder reunir-nos 45 persones amb un to festiu i sopant a gust. I per acabar la nit, la majoria de nosaltres vam anar al concert de Festa Major de Maspujols on tocava l'Orquestra Gira-sol.

4. PLANTADA DE PINS AL CAMP DE TIR.

El diumenge 29 de març l'Ajuntament, amb la col·laboració de la CJA, va organitzar una plantada de pins al camp de tir, antic abocador municipal.
Només vam anar-hi una vintena de persones, la majoria érem socis de La Colla, també hi havia una representació de La Casa de la Vila i alguna persona més del poble. Cal dir que les quatre gotes que van caure pel matí i el fet que haguessin canviat l'hora no hi va ajudar gaire.
Així doncs, una mica més tard del compte vam anar caminant cap a la Font Sabatera, quan vam arribar al camp de tir vam esmorzar llangonissa a la brasa i vam plantar una cinquantena de pins.

3. CALÇOTADA DE SOCIS A L'ERMITA DE SANT BLAI.

El dissabte 14 de març vam fer una calçotada a l’ermita de Sant Blai. Hi vam assistir quasi una quarantena de socis que vam poder gaudir d’un dia assolejat i calurós mentre preparavem i assaboríem el tradicional àpat de la calçotada. L’aperitiu, els calçots, la carn, els fruits secs, les mimoses i el cafè, van ser el menú d’aquest dia.

2. FESTA MAJOR DE SANT BLAI.
FESTA DEL CONFETI AMB LA BANDA DEL COCHE ROJO

El passat divendres 6 de febrer, coincidint amb la Festa Major de Sant Blai, vam organitzar la Festa del Confeti amb La Banda del Coche Rojo, una orquestra que encara no havia vingut mai a l'Aleixar. La Festa va ser tot un èxit i va venir jovent dels pobles del voltant i de Reus. Animats pel ritme fulgurant de la banda de vermell i pel confeti, vam estar ballant tota la nit. Quan es va acabar l'actuació del grup de versions va punxar un DJ fins altes hores de la matinada. La Festa Major començava amb gran animació i desmostrant que l'Aleixar és un dels pobles de la comarca on les festes joves atrauen a més gent.

1. REBUDA DELS REIS MAGS DE L'ORIENT

La Colla de Joves ha ajudat a ses majestats els reis mags d’orient a que puguin fer arribar, a tots els nens de l’Aleixar, el seu regal. Aquest acte conté la sortida des de l’ermita de sant Blai com cada any, la cavalcada pels carrers del poble, l’adoració al nen Jesús a d’interior de l’església, una xerrada per part dels tres reis a la Casa de la Vila i per acabar l’acte, l’entrega de regals a tots els nens a la sala de la Societat!!